Klachtenprocedure

Heeft u een klacht?

Ons doel is u zo snel en goed mogelijk van dienst te zijn. Mocht er toch iets niet goed zijn gegaan, zien wij dit ook als aanleiding om onze dienstverlening verder te verbeteren. Bent u niet tevreden? Laat het ons graag weten. Wij zullen ons uiterste best doen om samen met u tot een oplossing te komen. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u als consument uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Voor zowel consumenten als kleinzakelijke ondernemers en zzp’ers geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht kunnen voorleggen aan het Kifid. Indien u als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel.

Klopt of werkt er iets niet?

Constateert u een inhoudelijke fout op onze website of werkt de website technisch niet goed? Wij stellen het op prijs als u ons hierover informeert. Wij zullen de fout dan zo snel mogelijk corrigeren. Onze excuses voor het ongemak.

U kunt uw klacht telefonisch of per e-mail aan ons doorgeven:

T 0168 – 32 72 81
E info@cheapp.nl

Hartelijk bedankt voor de moeite.